Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

αντίστροφη πορεία για καλό σκοπό............

Είναι η στιγμή που όλα παγώνουν....
6 χρόνια μόνη, δικό μου σπίτι, δική μου ζωή, δικοί μου φίλοι, δικά μου θέλω... λογαριασμός σε κανέναν.... και ξαφνικά... πραγματοποιείται ένα ονειρό σου....το μεταπτυχιακό, αλλά τελειώνει κάποιο άλλο... και εκεί που ορκιζόσουν ότι δεν ξαναγυρίσεις στην επαρχία... όλα έρχονται ακρβώς όπως δεν τα θέλεις.
Μεταπτυχιακό? yeap.....
Χίος??? Νot.......

Όχι,! δεν είμαι υπερβολική που γκρινιάζω...ή μήπως είμαι.... ????
Ναι! θα περάσω ωραία, καινούργιες γνωριμίες, καινούργια αρχή, πολύ διάβασμα, αλλά.... πάλι κάνουμε το βήμα πίσω .....

και η στιγμή απελπισίας??? Όταν ξεκινάει το σοι να σου λέει οτι είναι καιρός να παντρευτείς και να κάνεις οικογένεια.... Hellooooooooooo είμαι μόνο 23...... Δεν θέλω???
Όταν ξεκινάνε να σου λένε για τα σκουλαρίκια? το τατουάζ? τα μάλλια? τα νύχια? το βάψιμο? τα ρούχα.... Αφήτε με γαμωτοκερατομου να ντυθώ και να βγω έξω όπως ακριβώς γουστάρω......

Τα κλασικά ερωτήματα μαμάς? που ακριβώς τα βάζεις???
"Πού πας? Με ποιόν? Που κοιμήθηκες? Τι ώρα θα γυρίσεις? Θα φας? Διάβασες? Χυμό? "
Λογικά ερωτήματα μαμάς που ενδιαφέρεται... ΟΚ!!!! αλλά μετά από τόσα χρόνια ΔΕΝ γίνεται πάλι τα ίδια....

ΝΑΙ! το έχω πάρει πολύ στραβά που φεύγω.....

Πέρασα έναν πολύ έντονο χειμώνα με ωραίους ανθρώπους, τρελά ξενύχτια, πολλά ξεφτυλίκια, τρελές εμπειρίες, έντονες καταστάσεις, καθόλου λεφτά, πολύ ψάξιμο, άπειρες βόλτες, ατέλειωτους καφέδες, εκατομμυρια φωτογραφίες, πάρα πολλά χιλιόμετρα περπατήματος, διάφορα σεμινάρια, πολύ δημιουργικότητα, ασταμάτητος χορός , πολλά live και ξαφνικά.......... γυρίζεις σε ένα μέρος που τα μόνα ενδιαφέροντα είναι.... αν έβγαλε καινούργιο cd ο Κιάμος και η Βανδή, αν φαίνεται η μάρκα στο ρούχο που φοράνε, αν το αμάξι είναι πιο κωλοφτιαγμένο από του διπλανού μου, πόσους θα συναντήσω στον καφέ, έχω σχηματίσει κοιλιακούς για να βγώ στην παραλία? Μιζέρια.....!!!!

Πραγματικά αφήνω πόλυ σημντικούς ανθρώπους πίσω μου.... Ανθρώπους που μου στάθηκαν από πολύ ευχάριστες στιγμές μέχρι τρελά δύσκολες....
Αγγελική, Λία, Λουίζα, Κωστοπάναγε, Σωκρατη,  Πορεία, Γιωργακη, Λάμπρο ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ και ήδη  ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΤΕ..... Σας ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για όλα......
9 μήνες ελπίζω να μην κάνω και διδακτορικό...... χιχι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου